Moja fantazja

Nie zdarzyło mi się nikogo podglądać, ale czasem mam taką fantazję, ze podglądam młodych chłopców (młodych znaczy jakieś 17,18,19 lat, żeby nie było) jak się masturbują np pod prysznicem itp Strasznie mnie to jara i często się przy takich marzeniach masturbuję. Chciałabym mieć możliwość przeżycia czegoś takiego naprawdę, oczywiście z ukrycia, żeby nie wiedzieli, że na nich patrzę.

Szukam odpowiedniej osoby aby spełnić moją fantazję. Piszcie do mnie mój nick aganapalona91 moje konto

9 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jeśli masz na takie coś ochotę to napisz mlody17x@o2.pl

Anonimowy pisze...

tallyman1986@o2.pl ja chetnie sie wymienie moze byc tez z moim misiem jesli nie masz nic przeciw moja droga

Anonimowy pisze...

hej ja mam prawie 17 lat i jestem chetny na wymiane zdjęc, filmików i cybersex przez skype odezwij sie (skype - "spoko.koles2")(e-mail - zseii.93a@gmail.com)

Anonimowy pisze...

ja mam 17 lat i ochote na cb ,mój nick na skype bigridin

Anonimowy pisze...

ja bym tam włożył co innego

Anonimowy pisze...

jeśłi masz więcej zdjęc poproszę ja też ci wyśle coś fajengo krystian1988@buziaczek.pl

Unknown pisze...

bartekkrr@gmail.com zapraszam

Anonimowy pisze...

610749 pisz kiedy chcesz jestem napalonym 19-latkiem z Lublina :)

Anonimowy pisze...

ty jebana kurewko

Prześlij komentarz